Concentrix е технологична глобална компания, чиято дейност е насочена в поддържането на бизнес услуги. Тя е специализирана в ангажиране на клиенти и подобряване на бизнес резултатите. Разполага с офиси в над 40 страни на 6 континента.
След отварянето на техния нов офис в София, един от отделите им, разположени на цял етаж от офисна сграда, има проблем с високи нива на шум. Основната причина са разговорите на служителите по телефона. Въпреки че са предвидени мерки, като поставяне на сепаратори за бюра, акустичен таван и мокет по пода, проблемът не е решен. Всичко това се отразява върху състоянието на служителите, които се оплакват от липса на концентрация и главоболие.
Поради особеностите на звуковото натоварване, които са свързани с неравномерността на разположението, времето и силата на източниците (разговори по телефона), не можеше да бъде предоставено решение, което субективно да бъде оценено. Ето защо мениджърите на Concentrix се свързаха с нас и ни повериха изготвянето на акустичен доклад, който да изследва проблема и въз основа на него да бъдат предложени конкретни стъпки и възможни решения.